Way out SÖDER

hallå hallå Monkan här återigen :) Med moterhuven riktad mot norr på E4an är semestern nu över och föbi! OKEJ vädret var kanske inte synkat med kläderna i våra resväskor men trots detta har vi haft det huur bra som helst!!!!
I stora drag har vi hunnit med att shoppa,shoppa,shoppa festa,festa,festa och chilla,chilla,chilla ;D
För att inte glömma det vi gjorde igår,  det min älskade vännina  i själva verket lever för, GRÖNA LUND! Själv är jag ju världens tråkigaste grönan kavalje men anna fick åka INSANE 2 hela gånger OCH gå spökhuset så hon är nog nöjd :)
I år var det  faktiskt mitt år att bestämma vad vi skulle göra där eftersom att anna förra året tvingade med mig på både vilda mysen och frittfall! Årets enda önskemål från min sida var att äta fajitas och just däreför hade dom givetvis plockat bort de från menyn haha vad gör jag för fel =;(
Hemvägen har gått bra, anna har sovit maria har kört och jag har chillat =D
Nu ska vi käka och glida vidare i norrland.
TACK för en förjävla bra semester!

SMAAAACCCKKKK :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0