"vart fan e janne?"

En kanonhelg måste jag säga att det har varit!

I fredags var det som sagt lazerdom som stod på schemat, jag taggade och tänkte att det där det kan ju inte vara så svårt, skjuta med en laserstråle och sen gömma sig lite.. hm. Fösta omgången -näst sist. Andra omgången -sist. Tredje omgången -sist. Fjärde omgången -sist... Mja, man kunde ju ha varit stoltare över sin insats.. Sen åt vi glass i Piteå innan vi drog oss hem, och redan hemma så hade man som glömt det där med placeringen när pappa frågade hur det gick..

Lördagdag väntade stan, och en ny kamera införskaffades, måste ju säga att Monica köpte inlines och jag har aldrig sett någon så lycklig, såg ut som ett litet barn på julafton som fått precis den julklappen som hon/han väntat på. Sen åt vi på subway (första ainasglassen får vänta på sig nu var det mat som gällde), i allafall så är det väldigt bra när man är två kompisar som tycker om samma, frågade monica vad hon skulle ha för något och hon var sugen på både chicken tireaky(med reservation för felstavning) och skagen, men OJ vad bra exakt samma för mig så vi köpte en chicken och en skagen sen tog vi halva var av varje och SOM det smakade!

lördagkväll styrde vi kosen mot degerön till johannas lya och efter lite felkörning var vi på plats och sen drog det igång, köttet på grillen, cidern i gapet, leken runt bordet, jukket i sängen och trappen till toan var några av sakerna man fick uppleva under kvällen och skoj hade vi! Kvällen avslutades i stan på calles och olles sedan väntade frasses, skulle inte äta men när dom har extrapris på hamburgare går det tammetusan inte att avstå! Övernattade på sunnanå.

Söndag, jag och monica cyklade/åkte inlines och köpte glass sedan spenderade vi dagen rullandes runt i staden, klockan halv 5 mötte vi upp ida på mamma mia och åt pizza, gött gött gött. Vi styrde sedan hjulen mot monica och inväntade amanda, när hon dök upp kokades te och vi satt på altanen en bra bit in på kvällen, när sedan kylan smög sig på flyttade vi oss innåt, spelade rappa kalja till halv 3 i natt innan dom 3 skjutsade hem mig och sedan var det godnatt.
Bättre helg kan man nog inte ha haft, och bättre vänner kan man inte ha!

Helgbilder:

Fredag - (läggs in när sara skickat)

Lördag -

Ja nån hade ju som sagt köpt inlines!




5e bilden är trappen ner till toan, gick fint!

Söndag - då hade kameran slut på batteri..

Kommentarer
Postat av: MatTina

en rock´n rollare ;)

2009-05-18 @ 12:00:34
URL: http://fridabystrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför ser jag så galen och vild ut på den sista bilden!?! Jag blir ju rädd för mig själv!

2009-05-18 @ 18:05:59
URL: http://idaaaheed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0